Meer ketensamenwerking nodig in fashion

Met dit blog probeer ik, aan de hand van visies en praktijkervaringen, een antwoord te vinden op de vraag in welke mate ketensamenwerking kan bijdragen aan het rendement van de spelers in de fashionmarkt (kleding, schoenen en sport ed.), met een focus op brandowners en multibrand retailers.

zondag 1 december 2024

This blog is being continued at LinkedIn

›
Click here to the LinkedIn, closed usergroup: AI for Retail & Fashion Brands VMI conclusions for fashion brands and multibrand reta...
dinsdag 28 november 2023

VMI conclusions for fashion brands and retailers - November 2023

›
November 10th, the fourth get together of fashion brands in 2023 about VMI as the alternative  business model, took place at WAIR's offi...
zaterdag 11 november 2023

FashionUnlocked: concept for a sustainable VMI platform

›
In the vibrant fashion world, where margins are under increasing pressure and companies strive for innovation, a unique committee met severa...
zondag 21 mei 2023

Learnings van het Fashion VMI & AI event d.d. 25 april 2023

›
Op 25 april 2023 vond het eerste Fashion Rendement Event met VMI & AI voor fashion brands plaats. In mijn blog van 10 april werd dat aa...
1 opmerking:
maandag 10 april 2023

Rondetafelgesprek over VMI & AI in fashion: 25 april 2023

›
  OPUS, YAYA, stichd,  Just Brands,  No-Excess,  Profuomo.  Stuk voor stuk namen van fashion leveranciers die als frontrunners fungeren voor...
zaterdag 8 april 2023

Een 'change in fashion'-event als uitvloeisel van een 'change in life'-proces

›
Ik schrijf hier al ruim 10 jaar blogs met de boodschap dat de fashion industrie moet veranderen; meer EDI, beter samenwerken, sneller digita...
›
Homepage
Internetversie tonen

Over mij:

Mijn foto
VMI-evangelist Steven Witteveen - steven.witteveen@wairforretail.com
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.